Ставки фрахту на річкові перевезення падають, а на залізничні – зростають

2023-11-02 11:32:56
Ставки фрахту на річкові перевезення падають, а на залізничні – зростають

У жовтні Україна експортувала морем та річкою близько 3 млн т агропродукції. Проте поки використання альтернативного морського коридору ВМС ЗСУ обмежили по кількості суден на вхід та вихід, щоб забезпечити безпеку конвою.

 

За інформацією Spike Brokers, активізація відвантажень через порти Чорного моря зменшує товаропотік в напрямку дунайських портів та, відповідно, знижує ставки річкового фрахту.

 

Наразі ставки транспортування водним транспортом складають:

  • Ізмаїл — Констанца, Румунія — 30-35 €/т (1-3 тис. т),
  • Ізмаїл — Східна Італія — 60-65 $/т (4-6 тис. т),
  • Ізмаїл — Греція — 48-51 $/т (3-4 тис. т),
  • Чорноморськ — Іспанія — 52-58 $/т (25-35 тис. т),
  • Чорноморськ — Іспанія — 42-48 $/т (55-65 тис. т).

 

На тлі зростання попиту на перевезення в напрямку чорноморських портів Укрзалізниця у листопаді підвищила ставки використання вагонів ЦТЛ. Так, у порівнянні з жовтнем, вартість зерновозів виросте на 400 грн до 1000 грн/добу, а переобладнаних у піввагони цементовозів – на 100 грн до 650 грн/добу.

 

Водночас оренда піввагонів зменшиться з 1350 до 1200 грн/добу, вартість цистерн для перевезення харчових продуктів складатиме 1200 грн/добу, а мінераловозів для перевезення зернових вантажів – 50 грн/добу.

Коментарі відвідувачів (0):