Імпорт біодизеля до США різко скоротився після змін у податкових пільгах

Імпорт біодизеля та відновлювальних видів дизеля до США у першій половині 2025 р скоротився до 10-річного мінімуму після того, як набули чинності зміни у податкових пільгах на таке пальне, повідомляє BioFuels з посиланням на дані енергетичної агенції EIA.
Цьогоріч влада змінила спосіб надання податкових пільг, що мали стимулювати виробництво та споживання біопалива. При чому ці зміни фактично скасували стимули для імпорту біодизеля та відновлювального дизеля.
Раніше місцеве виробництво та імпорт мали однакову податкову пільгу в розмірі 0,85 €/галон, але тепер пільги застосовуються лише до внутрішнього виробництва, що робить імпорт економічно недоцільним.
За даними ЕІА, у першій половині 2025 р імпорт біодизеля до США скоротився порівняно з відповідним періодом минулого року з 35 тис барелів/добу (в середньому) до 2 тис барелів/добу, а імпорт відновлювального дизеля - з 33 тис барелів/добу до 5 тис барелів/добу, що є найнижчими показниками для 1-го півріччя, починаючи з 2012 р.
Скорочення імпорту також обумовлене зменшенням внутрішнього споживання палива через невизначеність з вимогами до змішування та від'ємною маржою виробництва біодизеля.
Раніше ЕІА повідомляла, що виробництво відновлювального дизеля у США скорочується, попри амбіційні плани.