Ставки на морські перевезення з України продовжують знижуватися, а поставки вагонами на західні кордони скорочуються
За даними департаменту комерційної роботи «Укрзалізниці», за період 1-14 квітня обсяги передачі залізничних вагонів з зерновими вантажами через прикордонні переходи з України до Румунії та Словаччини суттєво знизилися. Якщо у березні до Румунії прямувало в середньому 67,6 вагони/добу, а до Словаччини – 41,3 вагони/добу, то у квітні цей показник склав 52,7 та 32 вагони/добу відповідно.
Водночас обсяги передачі зернових через кордон з Польщею у квітні виросли у порівнянні з березнем з 78,2 до 83,6 вагонів/добу, а з Угорщиною – з 35,6 до 42,3 вагони/добу.
Загальний показник середньодобової передачі вагонів з зерновими вантажами та макухою за 1-14 квітня зменшився у порівнянні з березнем на 20 вагонів/добу та складає 297 вагонів/добу.
Ставки фрахту на перевезення зерна костерами з портів Дунаю цього тижня також продовжили знижуватися, - повідомляє компанія ASAP.
Станом на 11 квітня ставки на перевезення кукурудзи костерами 6 тис т з портів Дунаю знизилися:
- у напрямку Мармари – на 1 $/т до 23-24 $/т,
- до східного узбережжя Греції – на 1 $/т до 26-27 $/т,
- до східного Середземномор’я – на 1-2 $/т до 28-29 $/т.
Водночас залишилися незмінними ставки на перевезення до східного узбережжя Італії (33-35 $/т), Ізраїлю (35-37 $/т) та Іспанії (37-39 $/т).
Ставки на перевезення хендісайзами з глибоководних портів Одеси залишился майже незмінними:
- до середземноморського узбережжя Єгипту – на рівні 28-30 $/т,
- Італії – 31-33 $/т,
- Іспанії – 33-35 $/т,
- Тунісу – виросли до 37-38 $/т.
Ставки на перевезення кукурудзи панамаксами з глибоководних портів Одеси до Китаю знизилися на 2 $/т до 58-60 $/т.
Тоді як вартість перевезення кукурудзи баржами на Константу залишилася незмінною на рівні 10-11 €/т, а соняшника до Русе/Сілістри – 16-17 €/т.