Прогнозована зниження попиту на послуги Укрзалізниці у 2023 році

2023-06-16 12:14:12
Прогнозована зниження попиту на послуги Укрзалізниці у 2023 році

Українські залізничники не передбачають підвищеного попиту на перевезення зернових в 2023 році, який спостерігався минулого року. Про це йшлося на нараді Укрзалізниці з представниками аграрного ринку 15 червня.

 

Заступник директора департаменту комерційної роботи АТ "Укрзалізниця" Валерій Ткачев зазначив, що наразі не спостерігається підвищеного попиту, навпаки, обсяги перевезень по залізниці зменшилися.

За його словами, немає передумов для значного зростання обсягів перевезень у майбутньому.

 

"За прогнозами, будуть експортуватися лише 44 млн тонн (зернових - прим.), і, на мою думку, лише 25-28 млн тонн пройде по залізниці. Я бачу, що значно зменшиться, по-перше, обсяг перевезень. Тому що фізично менше грузова база. По-друге, у нас зміщення знову піде на осінь невелике, тому що менше озимої посіяли. Тому я бачу, що будемо везти до 2 млн тонн (на місяць - прим.)", - розповів Валерій Ткачев.

 

Представник Укрзалізниці також прогнозує зростання попиту на перевезення зернових в жовтні-листопаді. "Потім знову буде стабільне перевезення. Тобто не буде таких яскраво виражених піків, які були минулого року, коли мали перевезти 60 млн тонн, а інфраструктурна можливість - лише 30 млн тонн. І це спровокувало вибух у жовтні минулого року попиту на вагони, на перевезення. На сьогодні обсяги вже зменшилися. Ми розуміємо наші інфраструктурні можливості як через порти, так і через західні переходи. Тому я не думаю, що там буде такий підвищений попит", - уточнив посадовець.

 

У той же час Валерій Ткачев додав, що за умови зростання попиту більше інфраструктурних можливостей, Укрзалізниця повернеться до практики лімітування планів. "І ми будемо за цим слідкувати. На сьогодні цієї проблеми немає, і, я думаю, що так гостро вона не буде стояти. Тому що всі вже зрозуміли, які наші можливості в цьому напрямку. Всі зрозуміли, що тут питання не в залізниці, а в наявності портових потужностей в Польщі, Румунії, можливості місцевих перевізників транспортувати ці вантажі. Ми повернемося до процедури лімітування, якщо справді буде дуже великий попит на перевезення в цьому напрямку, який перевищує інфраструктурні можливості", - пояснив представник Укрзалізниці.

Коментарі відвідувачів (0):