Закарпаття як альтернативний логістичний шлях в умовах блокади

2024-04-10 11:54:40
Закарпаття як альтернативний логістичний шлях в умовах блокади

Останні події на кордоні між Польщею та Україною викликали серйозні складнощі з експортом сільськогосподарської продукції. Фермери з Польщі організували блокаду прикордонних переходів, протестуючи проти ввезення українського зерна, яке, на їхню думку, створює недобросовісну конкуренцію та загрожує місцевим ринкам.

Для України ця ситуація стала справжнім викликом, який потребує комплексного рішення, адже українські фермери залежать від експорту своєї продукції на світові ринки, включно ринок ЄС та Польщі зокрема. Блокування кордонів створює проблеми з логістикою та зриває плани поставок, що може негативно позначитись на економіці країни. Ситуацію підігріла угода, підписана 20 березня у Польщі між фермерами та міністром сільського господарства Польщі. Один із пунктів документа передбачає, що міністр сільського господарства має попросити прем'єр-міністра Дональда Туска призупинити транзит сільгосппродукції з України, на яку поширюється ембарго, через територію Польщі.

 

На тлі цих проблем логістика через Закарпаття є реальною альтернативою заблокованому кордону з Польщею. Використовуючи залізничну інфраструктуру регіону, підприємства можуть створити нові логістичні маршрути та забезпечити безперешкодне транспортування товарів через Східну Європу. Тож можна звести до мінімуму порушення в ланцюгах поставок товарів та відкрити нові можливості для торгівлі і співробітництва.

 

ПЕРША ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ розташована на станції Батьово Львівської залізниці. Багатофункціональний термінал компанії дозволяє відправляти / приймати вантажі в обхід заблокованого польського кордону через Словаччину і Угорщину. Термінал має асфальтовану автомобільну дорогу та залізничні колії. Інфраструктура підприємства дозволяє одночасно проводити роботи з 2 поїздами і тримати в накопиченні ще 2 поїзди.

 

Термінал виконує замовлення на перевалку різних видів вантажів:

 

  • Сипучі вантажі. Потужність перевалки становить близько 1000 тон на добу. Можливе перевантаження із вагона в вагон, із вагона в авто, із авто в вагон. На терміналі є автомобільні ваги до 120 тон);
  • Олія. Добова потужність перевалки складає більш ніж 1000 тон на добу. Дозування олії здійснюється за допомогою витратоміра с наступним зважуванням на залізничних вагах. Можливі наступні варіанти перевантаження: із вагона в вагон, із авто в вагон, із авто в авто, із вагона в авто. Можливе завантаження флексів;
  • Скраплений газ. Потужність перевалки складає близько 500 тон на добу. Контроль ваги здійснюється на власних залізничних вагах. Є можливість перевантаження із вагона в вагон, із авто в вагон, із вагона в авто;
  • Біг-беги / добрива. Перевантаженя біг-бегів здійснюється за допомогою козлового крана вантажопід’ємністью 20 тон. Можливе перевантаження із авто в вагон, із вагона в вагон, із вагона в авто. За необхідності можливе збереження на майданчику терміналу. Контроль ваги можливо здійснювати на власних залізничних та автомобільних вагах;
  • Перевалка шроту та штучних вантажів.

 

Також термінал надає послуги замитнення / розмитнення вантажів, дозування вантажів, отримання фітосанітарних та ветеринарних сертифікатів, сплати залізничного тарифу, оформлення залізничних документів, маркування, пломбування тощо.

 

Відзначу, що наявність подібних терміналів дозволяє власникам вантажів та логістичним компаніям не тільки без особливих проблем перебудувати логістичні ланцюжки в обхід заблокованого кордону з Польщею, а й диверсифікувати вантажний потік, який йде на порти Дунаю та Чорного моря. Більш того, завдяки підтримці інноваційних рішень та інвестицій в інфраструктуру регіону з боку подібних бізнесів, Закарпаття в майбутньому може стати ключовим гравцем у революції залізничної логістики.

 

www.ppek.net

 

+38063-333-41-40

 

Коментарі відвідувачів (0):