Ставки фрахту на перевезення кукурудзи баржами на Констанцу знизилися до 15 €/т

2024-02-05 10:57:48
Ставки фрахту на перевезення кукурудзи баржами на Констанцу знизилися до 15 €/т

Протягом тижня ставки фрахту з річкових портів Дунаю та глибоководних портів Великої Одеси залишалися стабільними, - повідомляє компанія Atria Brokers.

 

Станом на 1 лютого ставки на перевезення кукурудзи костерами 6 тис. т з портів Рені та Ізмаїл залишилися на рівні попереднього тижня:

  • у напрямку Мармари - 27-28 $/т,
  • східного узбережжя Греції — 31-32 $/т,
  • східного Середземномор’я — 35-36 $/т,
  • східного узбережжя Італії — 40-42 $/т,
  • Ізраїлю — 42-44 $/т,
  • Іспанії — 46-48 $/т,
  • іспанської Севільї — 48-50 $/т.

 

Вартість фрахту на перевезення кукурудзи хендісайзами залишилися незмінними на рівні:

  • до середземноморського узбережжя Єгипту — 30-31 $/т,
  • до Італії — 32-33 $/т,
  • до середземноморського узбережжя Іспанії — 33-35 $/т,
  • до Тунісу — 37-38 $/т.

 

Вартість перевезення баржами кукурудзи до Констанци та соняшнику до Русе/Сілістра знизилася на 2 €/т до 15 €/т та 21 €/т відповідно.

 

Нарощування експорту через чорноморські порти зменшує обсяги поставок через порти Дунаю, зокрема в напрямку Констанци. Це знижує вартість перевалки в румунських портах, особливо з огляду на збільшення потужностей перевалки.

 

Нагадаємо, що Єврокомісія в межах програми «Шляхи солідарності», спрямованої на полегшення торгівлі України, виділила Румунії 126 млн євро для нарощування потужностей портів, які після початку війни в Україні зіткнулися з різким збільшенням обсягів експорту. Програма, що діятиме до 31.12.2024, передбачає виділення грантів загальною сумою до 10 млн євро логістичним компаніям, які працюють у румунських портах Констанца, Галац, Джурджу на східному кордоні ЄС, Поарта-Альба, Мідія та Наводаріканал — Дунай — Чорне море, а також у “портах-супутниках” Констанци — Мідії та Мангалії в Сулінському каналі.

 

Віцепрезидентка Єврокомісії з конкурентної політики Маргрет Вестагер зазначила, що цей крок дозволить Румунії подолати складнощі, пов’язані зі значним збільшенням обсягів перевалки в портах Дунаю та Чорного моря.

 

Коментарі відвідувачів (0):